0,00
  • No products in the cart.

FAQ

Hoeveel bedragen de verzendkosten

De verzendingskosten worden bepaald door het bedrag van uw bestelling en het land van bestemming. Wij behouden ons het recht voor om onze verzendingstarieven aan te passen indien nodig.

België

Bestellingen vanaf 30 euro worden gratis verzonden naar een adres in België. Voor de verzending (binnen België) van een bestelling lager dan 30 euro, betaal je 5 euro (excl.BTW).

Nederland

Een verzending naar een adres in Nederland kost 6,5 euro (excl. BTW).

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Wij doen steeds ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen. Dat is meestal binnen de 3 werkdagen nadat we uw betaling hebben ontvangen. De levertermijn kan oplopen als de bestelde artikelen niet in voorraad zijn of als er zich andere problemen voordoen die voor vertraging zorgen. In dat geval zal u steeds een bericht van ons ontvangen.

Vertragingen veroorzaakt door bpost kunnen wij niet voorzien. Heeft u van ons een bericht gekregen dat uw pakket verzonden is en laat de levering langer dan 3 werkdagen op zich wachten, dan vragen we om eerst op de website van bpost uw zending te traceren met de code die u ontvangen heeft. Indien dit geen duidelijkheid brengt, neem dan contact met ons op.

Bij afwezigheid op het tijdstip van levering ontvangt u een schriftelijke kennisgeving in de brievenbus. U kunt uw pakket vanaf de volgende werkdag afhalen in het dichtstbijzijnde Postkantoor of Postpunt, waar het 14 dagen blijft alvorens naar ons terug te keren. Indien gewenst kunt u ook een tweede aanbieding van uw pakje vragen.

Overeenkomstig de wet “kopen op afstand” bedraagt de maximale levertijd dertig dagen, tenzij anders overeengekomen. Indien deze leveringsperiode niet haalbaar is, dient San-thee de klant hiervan tijdig te verwittigen en heeft de klant het recht de bestelling te annuleren, zonder bijkomende kosten. Eventueel reeds betaalde bedragen worden in dat geval binnen de dertig dagen terugbetaald.

Hoeveel bedragen de retourkosten en hoe gaat dit te werk?

Voor het verzenden worden alle artikelen gecontroleerd. We zorgen tevens voor een degelijke verpakking. De klant verbindt zich ertoe de bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren en ons onmiddellijk op de hoogte te stellen van enige schade. Dit kan via email, liefst met een foto van het beschadigde artikel erbij. Gooi nooit de postverpakking weg voor u heeft vastgesteld dat uw bestelling in goede staat is. Retourzendingen dienen altijd in overleg te verlopen, stuur dus ook nooit een zending op eigen initiatief terug naar ons.

Bent u niet tevreden over uw aankoop, dan heeft u de mogelijkheid om zonder opgave van reden de aankoop te herroepen en ons het artikel terug te bezorgen. U dient ons binnen 14 werkdagen na levering van het product schriftelijk (via email) op de hoogte te brengen dat u de aankoop wil herroepen.

Het artikel dient in de originele verpakking te worden terugbezorgd, in onbeschadigde en ongebruikte toestand en voldoende gefrankeerd, met vermelding van uw ordernummer. Retourzendingen gebeuren op eigen kosten en eigen risico van de verzender, in dit geval de klant. Niet aangemelde retourzendingen zullen niet worden gecrediteerd.

Het recht van retour geldt niet voor aankopen van zaken die speciaal op bestelling zijn gemaakt en derhalve maatwerk zijn. Maatwerk valt buiten dit recht.

Artikelen die ons worden terugbezorgd onder de voorwaarden zoals hierboven beschreven, worden binnen een termijn van dertig dagen na terugbezorging door ons terugbetaald. U ontvangt dus de volledige aankoopprijs, inclusief de bij aankoop betaalde verzendingskosten. Betreft het een artikel dat verkeerdelijk werd geleverd door San-thee, dan nemen wij alle kosten voor terugzending wel op ons.

Wij behouden ons het recht voor retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan San-thee of de leverancier van het artikel.

Wanneer een naar ons geretourneerde zending opnieuw verzonden moet worden, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor de verzendkosten in rekening te brengen, ook wanneer uw bestelling de eerste keer gratis verzonden was!

Hebben jullie een fysieke winkel?

Op ons adres in Steenhuffel kan u tijdens de afhaalmomenten:

  • uw bestelling afhalen
  • thee en benodigdheden bekijken en kopen (geschenkverpakking mogelijk)
  • informatie over thee en theebereiding

Afhaalmomenten in Steenhuffel:

maandag en woensdag: 17u-20u

vrijdag: 15u-18u

(niet op feestdagen!)

Adres: Walrotstraat 26, 1840 Steenhuffel

Contact: 0475 67 54 97

Zien de artikelen die ik ontvang er identiek hetzelfde uit als op jullie website?

We doen ons best om alle artikelen zo waarheidsgetrouw mogelijk te fotograferen. Kleine kleurverschillen zijn mogelijk.

Is mijn pakket reeds verzonden?

Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u hiervan bericht via e-mail met de trackingscode.

Het artikel dat ik ontvangen heb is beschadigd of het verkeerde artikel werd geleverd?

Voor het verzenden worden alle artikelen gecontroleerd. We zorgen tevens voor een degelijke verpakking. De klant verbindt zich ertoe de bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren en ons onmiddellijk op de hoogte te stellen van enige schade. Dit kan via email, liefst met een foto van het beschadigde artikel erbij. Gooi nooit de postverpakking weg voor u heeft vastgesteld dat uw bestelling in goede staat is. Retourzendingen dienen altijd in overleg te verlopen, stuur dus ook nooit een zending op eigen initiatief terug naar ons.

Bij ontvangst van een verkeerd/niet besteld product, dient de klant ons eveneens onmiddellijk na ontvangst via email op de hoogte te stellen.

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.