FAQ
Hebben jullie een fysieke winkel?
Op ons adres in Steenhuffel kan u tijdens de openingsuren:
- uw bestelling afhalen
thee en benodigdheden - bekijken en kopen (geschenkverpakking mogelijk)
- informatie inwinnen over thee en theebereiding
Openingsuren:
- Woensdag: 14u-19u
- Donderdag en vrijdag: 14u-18u
- Zaterdag: 10-18u
Adres: Walrotstraat 26, 1840 Steenhuffel
Contact:+32 475 67 54 97
Hoeveel bedragen de retourkosten en hoe gaat dit te werk?
De verzendingskosten worden bepaald door het bedrag van uw bestelling en het land van bestemming. Wij behouden ons het recht voor om onze verzendingstarieven aan te passen indien nodig.
Bij het plaatsen van uw bestelling zal steeds de aangerekende verzendkost aangegeven worden voor de afronding en betaling van uw bestelling.
Is mijn pakket reeds verzonden?
Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u hiervan bericht via e-mail met de trackingscode.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten
De verzendingskosten worden bepaald door het bedrag van uw bestelling en het land van bestemming. Wij behouden ons het recht voor om onze verzendingstarieven aan te passen indien nodig.
Bij het plaatsen van uw bestelling zal steeds de aangerekende verzendkost aangegeven worden voor de afronding en betaling van uw bestelling.
Zien de artikelen die ik ontvang er identiek hetzelfde uit als op jullie site?
We doen ons best om alle artikelen zo waarheidsgetrouw mogelijk te fotograferen. Kleine kleurverschillen zijn mogelijk.
Het artikel dat ik ontvangen heb is beschadigd of het verkeerde artikel werd geleverd?
Voor het verzenden worden alle artikelen gecontroleerd. We zorgen tevens voor een degelijke verpakking. De klant verbindt zich ertoe de bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren en ons onmiddellijk op de hoogte te stellen van enige schade. Dit kan via email, liefst met een foto van het beschadigde artikel erbij. Gooi nooit de postverpakking weg voor u heeft vastgesteld dat uw bestelling in goede staat is. Retourzendingen dienen altijd in overleg te verlopen, stuur dus ook nooit een zending op eigen initiatief terug naar ons.
Bij ontvangst van een verkeerd/niet besteld product, dient de klant ons eveneens onmiddellijk na ontvangst via email op de hoogte te stellen.